reklama

Moje fyzikálne utrpenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pre mňa fakt veľké utrpenie! Nikdy mi nešla a asi mi nikdy ani nepôjde. Fyzika!!! Bléééé.

Keď som sa pred 2týždňami dozvedela, že otec maturoval z fyziky....moja tvár nadobudla zvláštny výraz. Skôr taký nepochopený... prečo??? Keď som sa dávnejšie dopočula, že mamina chodila do matematicko-fyzikálnej triedy, tak som sa len pozrela na ňu a spýtala sa......prečo??? Fatk zlý predmet. Ale teraz...ku koncu roka začínam konečne nadobúdať pocit šťastia z fyziky....už len 5krát...len 5krát v mojom živote budem mať fyziku.... :) a konečne budem mať od nej pokoj :)

Lucia Šípošová

Lucia Šípošová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som len človek ako každý iný....ktorý má rád čokoládovú zmrzlinu Zoznam autorových rubrík:  seminarky :)SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu